170 Sgk Çalışma Saatleri

170 Sgk Çalışma Saatleri 170 Sgk Çalışma Saatleri, Alo 170 24 saat açık mı?, Alo 170 hangi konularda yardımcı olur?, Alo 170 hattı ücretli mi?, Alo 170 özel mi devlet mi?, 170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

Alo 170 24 saat açık mı?

Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170” i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ile Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sunulan tüm hizmetlerle ilgili olarak bilgilendirme yapmakta ve çözüm üretmektedir.

Alo 170 hangi konularda yardımcı olur?

Merkezi “ALO 170” i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz. yapılmaktadır.

Alo 170 hattı ücretli mi?

Çalışanlar işverenleri için, Çalışma Bakanlığı'na ALO 170 ve www.alo170.gov.tr internet sitesinden ihbar/ şikayet bildirimleri yapmaktadırlar.

Alo 170 özel mi devlet mi?

Ücretli olan ALO 170 telefon hattı ile ortalama 6 dk konuşmanızda 3,5 TL gibi bir ücret hesap bakiyenizden düşülür. ALO 170'İ ARARKEN BUNLARA DİKKAT EDİN!

170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

Alo 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı bilgilendirme hattı olarak hizmet verir.

SGK 170 Başvuru Takip Nasıl Yapılır?

CMK'nun 170. maddesinde, Cumhuriyet savcısı tarafından dü- zenlenen iddianamede; açıklanmasında sakınca bulunmaması halinde ihbarda bulunan kişinin kimliğinin de gösterileceği belirtilmiştir.

Alo 170 arayınca ne olur?

Bunun için SGK'nın DYS Evrak Takip sayfasına e-Devlet üzerinden ulaşılaram sorgulama yapılabilir. SGK'nın Alo 170 hattı da başvuruların ne aşamada olduğunu öğrenmek için bir diğer kaynak. Alo 170'te emeklilik işlemleri menüsünden müşteri temsilcisine ulaşılıp emeklilik başvuru durumu hakkında bilgi alınabiliyor.

170 nelere bakıyor?

ALO 170 hattını aradığınızda yanınızda kimliğinizin bulunması işlem hızlılığı açısından önem taşır. ALO 170 hattını aramanız halinde, adınıza bir başvuru oluşturulmakta ve başvuru takip numarası verilmektedir. 3 iş günü sonra tekrar arayarak başvurunuzla ilgili bilgi alabilirsiniz.

Işçi hakkını nerede aramalı?

Alo 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı bilgilendirme hattı olarak hizmet verir. Bu hattan sosyal haklarınızı öğrenebilirsiniz. İş kanunu ile ilgili sorularınıza cevap bulabilirsiniz. Vatandaşlar bu hattı arayarak her türlü soru ve şikâyetlerini iletebilirler.

Cep telefonundan 170 nasıl aranır?

Müracaatlar/şikâyetler işçinin çalıştığı işyerinin bağlı olduğu Sosyal Güvenlik İl/Merkez Müdürlüğüne ve yazılı olarak, yani dilekçe ile yapılmalıdır. Sözlü başvurular dikkate alınmaz. Şikâyet dilekçesi elden verilebileceği gibi, taahhütlü posta ile de gönderilebilir.

1 Euro Kaç TL