Vodafone Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri

Vodafone Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri Vodafone Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri, Vodafone Müşteri Hizmetleri saat kaça kadar hizmet veriyor?, 542 den müşteri temsilcisine nasıl bağlanılır?, Vodafone müşteri temsilcisi ile nasıl görüşebilirim?, 0 542 542 00 00 ücretli mi?, Vodafone saat kaçta açılır?

Vodafone Müşteri Hizmetleri saat kaça kadar hizmet veriyor?

Vodafone Red üyeliğinizle bütün mobil iletişim ihtiyaçlarınız için 7 gün 24 saat dilediğiniz zaman Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz. Hizmet numaramız bireysel aboneleri için 60kr ücretlendirilerek 542 (sabit hatlardan aramak için 0542 542 0000*), kurumsal aboneler için 7050'dir.

542 den müşteri temsilcisine nasıl bağlanılır?

Yazılı Çağrı Merkezi Servisi, Sosyal Destek Kampanyalarında bulunan bireysel faturalı/faturasız müşterilemize haftaiçi hergün 08:00-17:00 saatleri arasında (resmi tatiller hariç) Vodafone Online Self Servis- Canlı Destek üzerinden hizmet sunmak üzere geliştirilmiş bir servistir.

Vodafone müşteri temsilcisi ile nasıl görüşebilirim?

Vodafone müşteri temsilcisine direkt olarak bağlanmak için ilk olarak telefonunuzun arama ekranından 542'yi ya da 444 0 542'yi tuşlayarak arama yapmanız gerekiyor. Ardından sesli komut sisteminde takip etmeniz gereken adımlarda önce 1'i ardından tekrar 1'i tuşlamanız gerekiyor.

0 542 542 00 00 ücretli mi?

Müşteri Hizmetlerimize Vodafone Hatlarınızdan 542'yi; diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz. Vodafone Net Müşteri Hizmetlerimize Vodafone, diğer operatör ve Sabit hatlardan, 0850 542 0 542'yi arayarak ulaşabilirsiniz.

Vodafone saat kaçta açılır?

Vodafone Faturalı ve Faturasız hatlardan 542'yi ve 0 (542) 542 00 00'ı aramak; varsa tarifede bulunan dakika hakkından düşülmektedir. Dakika kullanım hakkı yok ise, sahip olunan tarifenin yurtiçi görüşme ücreti üzerinden dakika başına ücretlendirme yapılır.

Vodafone canlı destek nasıl alınır?

Çalışma saatleri 8.00'da mesai başlıyor. Mesai -17.00'da sona eriyor. Vodafone Türkiye, Türkiye'de 900 ve 2100 MHz frekanslarını kullanarak GMS hizmeti veren bir mobil telekomünikasyon işletmecisidir.

Vodafone Müşteri Hizmetleri bağlanmak için hangi tuş?

Vodafone Online Self Servis'e giriş yaptıktan sonra sağ alt köşede bulunan “Canlı Destek” butonundan çağrı merkezine bağlanmaya gerek kalmadan chat üzerinden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Online Self Servis şifrenizi almak için S yazıp 7000'e ücretsiz SMS gönderebilirsiniz.

542 ile başlayan numara hangi hat?

Eğer Vodafone Ev İnterneti müşterisi iseniz; Vodafone Yanımda uygulamasından veya 0 850 542 0 542(*) müşteri hizmetlerinden mevcut hizmetiniz hakkında bilgi alabilir veya farklı işlem taleplerinde bulunabilirsiniz.

Vodafone Müşteri Hizmetleri Numarası Kaç ücretsiz?

Telefon: Müşteri Hizmetlerimize Vodafone Hatlarınızdan 542'yi; diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı, yurtdışından +90 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz. Eposta: Vodafone Müşteri Hizmetlerine E-mail ile ulaşmak için lütfen tıklayınız.

Vodafone operatöre nasıl bağlanılır?

Vodafone Mobil Müşteri Hizmetleri'mize;

Vodafone hatlarınızdan 542, diğer operatörlerden ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00, yurt dışından +90 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz. 7000 Sesli Yanıt Self Servis'i ücretsiz arayarak tüm işlemleriniz kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.


1 Euro Kaç TL